Po prostu przymierz!

Pobierz darmową aplikację.

POBIERZ

Dlaczego aplikacja Try On?

 

Ograniczona liczba zwrotów

Sklepy z odzieżą wychodzą naprzeciw klientom i umożliwiają możliwość bezpłatnego zwrotu, taka polityka jest bardzo dobra w stosunku do klienta jednak generuje spore koszty logistyczne. Dzięki Try On możesz udostępnić swoim klientom możliwość przymierzenia odzieży online przed dokonaniem zakupu w sklepie. Na tym etapie wizualizując siebie w danej odzieży dokonują selekcji która w znacznym stopniu ogranicza liczbę zwrotów, a co za tym idzie ogranicza koszty funkcjonowania Twojego biznesu.

 
 
 

Analiza klienta

Aplikacja zbiera dla marki szereg istotnych informacji takich jak to jakie produkty mierzył konkretny klient, które z nich polubił, w jakich cenach interesowały go zakupy czy też w jakim rejonie kraju aktualnie się znajdował.

 
 
 

Polubienia produktów

Użytkownik aplikacji ma możliwość polubienia produktu danej marki dając tym samym informację zwrotną, że jest nim zainteresowany.

 
 
 

Powiadomienia

Powiadamiaj klientów o promocjach, rabatach i zmianach oferty bezpośrednio na telefon, reaguj bezpośrednio na działania klientów zaskakując ich i zachęcając do zakupów w Twoim sklepie.

 
 
 
 
 

Rabaty prosto do klienta

Teraz możesz wysłać rabat na konkretny produkt do klienta który przed chwilą go polubił lub przymierzył, zachęcając tym samym do zakupu. Moduł rabatowy to świetne narzedzie które można wykorzystać do przekonania klienta jeśli nie jest do końca zdecydowany. Try On posługuje sie trzema typami rabatów:

Rabaty czasowe - kody rabatowe które wyświetlają się użytkownikowi po ustalonym przez markę czasie np. użytkownik przymierza produkt po minucie zabawy zostaje mu wyświetlony rabat zachęcający do zakupu.

Rabaty tymczasowe - to kody mające określony termin ważności ich obowiązywania, czas może zostać określony zarówno na ilość dni jak i godzin, minut i sekund.

Rabaty geolokalizacyjne - rabaty zawierające w sobie oba w/w rozwiązania plus możliwośc wysyłania ich do użytkownika w momencie kiedy znalazł się w określonej lokalizacji np. sklepu stacjonarnego marki.

 
 
 

Obserwacja marki

Obserwując markę klient wyraża zgodę na otrzymywanie od niej informacji o promocjach i rabatach jednocześnie stając się częścią szerszej społeczności marki.